Галоўнай дамінантай твораў Дзмітрыя Аганава можна вызначыць дуалізм чалавечага свету: безупыннае ўзаемадзеянне, саперніцтва і спалучэнне матэрыяльнага і фізічнага, жаночага і мужчынскага, разбуральнага і стваральнага пачаткаў. Графічныя аркушы Лізаветы Пастушэнка дапаўняюць і лагічна працягваюць «філасофскі аповед» скульптурных вобразаў.
Мастацкі праект «Чарнобыль. Эфект спячага», знаходзячыся на аддаленай часавай дыстанцыі ад падзеі, даследуе поле грамадскай памяці. Аўтары праекта па-рознаму ўзаемадзейнічаюць з архівам, запазычваючы дакументальныя сведчанні мінулага, выкарыстоўваючы ўласныя матэрыялы і канструюючы версіі падзей.
Зритель выставки «Японская эротическая гравюра. Сюнга» сможет познакомиться с многообразием видов сюнга: от работ, дающих лишь намёк и будоражащих фантазию (абуна-э), до откровенных и детализированных гравюр, в которых, кажется, теряются границы между эротическим искусством и табу.
В своих объектах и композициях Антон Кетов пытается заглянуть в мир будущего с его новой технической эстетикой. Они напоминают сложные механизмы или нереализованные архитектурные проекты. Выставка является результатом осмысления опыта авангардных течений, философов начала XX века.
С 2000-х гг. художник Александр Малей создает живописные произведения в пространстве «кубоквадрата», в котором станковая живопись становится объектом. Освобождая изображение станковой картины от фонового пространства, художник трансформирует его в среду, в виде объекта или инсталляции. Как эффект, возникает ощущение объемного живописного объекта, самостоятельно живущего в среде.
Экспазіцыя выставы ўключае творы беларускіх мастакоў, якія вызначалі нефармальныя арт-практыкі 1980-90-х гг. у беларускай культурнай прасторы. Творы мастакоў закліканы выступіць у якасці апорных кропак для развіцця разнастайных тэматычных дыскусій, разважанняў і перажыванняў.
Выставочный проект «Альтернатива» в Национальном центре современных искусств состоит из пяти самостоятельных экспозиций, в каждой из которых авторы отображают свой путь в современном арт-пространстве: персональные выставки Павла Кашевского, Владислава Квартального и Павла Булвы, кураторские проекты Марии Карпенковой и Валерии Коляго.
Что если белорусские авторы представляют котов немного иначе? Из чего они сделаны? О чем они думают и какой образ жизни ведут? Мы захотели разобраться и пригласили неравнодушных к искусству людей для того, чтобы они могли поделиться своими впечатлениями.
Васілій Пяшкун і Антон Вырва, Віталій Гуназа і Уладзіслаў Пятручык, Міхаіл Крот і Раман Коршунаў, Васілій Чатнеўцаў, якія нарадзіліся і пачыналі сваю мастацкую адукацыю ў сярэдніх навучальных установах Мінска, Магілёва і Гомеля, працягвая традыцыі, у асноўным, рускага акадэмізму, стварылі свой стыль, які дапамагае беларускаму лірычнаму краявіду заставацца візітнай карткай айчыннага мастацтва.
На выстаўцы з фондавага збору Нацыянальнага цэнтра экспануюцца творы, якія, на маю думку, адпавядаюць тэматыцы песен легендарнай беларускай групы «Песняры» і яе вакаліста і духоўнага лідэра Уладзіміра Георгіевіча Мулявіна (1941-2003).